12 Aralık 2011 Pazartesi

RENKLİ VAZO YAPIMI (DIY)

İçime Derya Baykal kaçtı sevgili okurlar. Yakında elime slikon tabancası alıp çoraptan şapka yapmayı planlıyorum :) Efendim bildiğiniz gibi yeni evlilere bir dolu hediye gelir, hatta bu hediyelerden en nanesi de borcamdır. Bu Borcam hediyesi çok enterasandır. Her yere uyar. Sünnete, düğüne, nişana, ev gezmesine vs. hepsine de hediye götürülebilir. Hatta efsaneye göre, 25 yıl önce üretilmiş bir borcamın hala hediye verilmek süretiyle elden ele dolaştığı da söylenir :) Efenim benim marjinal misafirlerim bana borcam yerine şişe vazoyu daha uygun görmüşler ama gelin görün ki ortalık vazodan geçilmiyor. Ben de onlarla sirtaki yapmayı düşünürken karşıma şöyle bir DIY fikri çıktı, çok da hoşuma gitti. Sizlerle de paylaşmak istedim. Fotolarla da anlaşılacağı üzere yapımı çok basit. Renkli ya da renksiz sizin tercihiniz tayt yada çorabı vazonun ebatına göre kesiyorsunuz ve vazoya giydiriyorsunuz. fazlalık kısımları vazonun iç kısmına getirip yapıştırabilirsiniz. İşte sonuç... Sizce nasıl?







6 yorum:

LaMa dedi ki...

ben cok begendim bu fikri! hem ucuk kacik corplar da degerlenmsi olur:)

Trendsum dedi ki...

Eve özellikle pembe çok hoş duruyor di mi :)

Unknown dedi ki...

renk vermiş gerçekten ama silikonla mı yapıştırdınız? altı ne oldu, içi ne oldu? keşke başka açılardan da çekseymişsiniz fotoğrafını. gerçi bende böyle renkli çorapların bulunması imkansız :)ahah siyahtan başka yok neredeyse, kahveye bile elim gitmiyor.

Trendsum dedi ki...

Yapıştırma değil vazoya geçirilmiş çorap. Fazla kalan kısmı üst kısmın içine koyarak yapıştırabilirsin. Altını da aynı sekilde slikonla yapıştırabilirsin. Bence bunun için renkli bir çorap almalısın :)

Beatrice'in Gunlugu dedi ki...

cok yaratici ve pratik.. valla fikrine saglik cnm... ne diyeyim.... artik senden ozenirim artik bilesin...

Trendsum dedi ki...

Beatrice'nin Gunluğu: Teşekkürler :)