23 Aralık 2011 Cuma

EN SON NE YAPTIM

En son ne okudum: Pucca'nın Günlüğü. Erkek dedikodusunu henüz bitiremedim başları çok sıkıcı geldi.





 Ne yedim: Enfes bir şiş kebap 



Ne içtim: Süt

Ne dinledim: Can Bonomo Meczup. Dinledikçe dinleyesim geliyor.. Tavsiye ederim ;)


Neye Sevindim: Günlük takipçi sayımın %300 artmasına sevindim. Hepinize çok ama çok teşekkürler... Ben  KALP ve SİZ :)


Neye Üzüldüm: Çok beğendiğim bir elbiseyi denedikten sonra etiketine baktığımda çok üzüldüm. Öyle ki o anda elbiseyle ayrılışımız en acılı ayrılık sahnelerinde bile yoktur :(


Neyden tiksindim:  İmkanı olsa senin çektiğin acıya ekmek banacak insanlardan tiksindim.

Ne Aldım: Koton'dan Maksi Elbise.

 Ne İzledim: How I Met Your Mother :)


10 yorum:

Selen dedi ki...

Süpermiş bu en'ler postu. Bunu sürekli yap olur mu? :)

Adsız dedi ki...

Kebap mı :) sabah kahvaltısını hala yapmamıs bir kız için :)

pompişCE dedi ki...

hepsi birbirinden iyi

tobeshsstyleworld dedi ki...

Kitapları okumanı tavsiye ederim. Hiç sıkılmayacağına garanti veririm :)

israempe dedi ki...

Neyden tiksindim: İmkanı olsa senin çektiğin acıya ekmek banacak insanlardan tiksindim. iste benim icin de cok tiksindirici olan sey

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Kebap mıııı hem de günlerdir yiyemezken miii hem de acıkmışken mıııı :(((((((

Adsız dedi ki...

slmlar tariflerin devamı nerde kaldı sabırsızlıkla beklıyrum sevgiler aysenur hadi ama :::))

Unknown dedi ki...

pucca süper bence.. ikinci kitabi da cikti dimi...
ama diger kitabi okumadim henüz...

Trendsum dedi ki...

Ayşenur: Yarın tafileri bizzat yaparak fotoğraflıyacağım ve bloga koyacağım. Yarın blogta inş.

Unknown dedi ki...

Pucca'yı okumadım ama merak ediyorum, şiş kebap süper görünüyor, o tiksinilen insanlar ne yazık ki var ama inşallah bize ırak olurlar :/ blogunun başarısının devamını diliyorum canım ;)


BeTwin Us