11 Aralık 2011 Pazar

BUGÜN NE YAPTIM?

Bu sabah uyanır uyanmaz kendi kendime: "5 gün boyunca haftasonu gelmedi yeaa deyip sonra haftasonu gelince de malak gibi yatıyorsun,  erken kalk! günü kaçırma" dedim ve fırladım yataktan. 10 adım atınca "lan zaten 5 gün boyunca sabahın köründe kalkacaksın, bu kadar erken saatte sosyalleşip ne yapacaksın yat zıbar" dedim ve  telefonu kaptığım gibi yatağa geri döndüm. Twitter, facebook derken instagramı bi açtım ki herkes sözleşmiş gibi "pazar sabahı kahvaltısı şenlikleri" adı altında bi sürü sofra fotosu koymuş. Ben de şizofrenik beynimin oyununa gelerek kalkıp kendime ve kocişime diyet kahvaltısı hazırladım hatta üşenmedim ve benim neyim eksik diyerek bir de  fotosunu çektim. ahanda...




Genelde pazar günleri felsefem, serilip kemikleri dinlendirmek olur ancak bu hafta ani bir regresyonla ev hanımı ruhuma döndüm ve çamaşır, ütü, bulaşık üçgeninde temizlik yaptım. Sonrasında ondan da sıkılıp tv'de (artık ne ara olduysa) Ünlü modacı Emel Acar'ın programını aradım ancak bulamadım. Aslına bakarsanız Emel acarı sevmem ama baştan aşağı değişim programlarını çok severim. Sonrasında yatsam mı, yemek mi yapsam diye büyük bir ikilem içinde kaldım ancak ikisinden de vazgeçip twitter'a baktım, menşınları okudum, kim kime atar yapmış onları kurcaladım, mailime fırsat sitelerinden gelen 1568 tane fırsata baktım, bir ara bir at binme fırsatı alacaktım ki kredi kartımın diğer odada olduğunu farkederek üşendim ve vazgeçtim. Bu sırada havanın karardığını farkettim ve "cücük kadar bir haftasonu daha ziyan oldu şimdi bana kaybolan dakkalarımı verseniz de ben yine malak gibi yatarım" diyerek koltukta sızar pozisyona geçtim. Benim bir pazarım daha böyle geçti ve malasef bitti. Yarın pazartesi, ben gidim twitter'da "pazartesi sendromu loading" espirisini yapim, vakti geldi zaar...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayıldım ben sana yaaa:))iyiki arkadaşım Badem Limon senden bahsettide gecenin şu saatinde sırtımda yatan ve uyumaya çalışan dört yaşındaki bebişim ve uyku akan gözlerimle senin tadına doyulmaz yazılarını okuyorum...Ayriyeten çok sevdim ben seni haberin ola:*

Trendsum dedi ki...

Zeynep: Teşekkür aramıza hoşgeldin o zaman:)