18 Haziran 2012 Pazartesi

"TRENDSUM BUTİK" AÇILDI


Günaydın ;) Bu blogtan özellikle pazartesi günleri sendromlarımı, erken kalkmaktan nasıl da nefret ettiğimi, vs.. dinlediniz. Şimdi ne bu enerji diyebilirsiniz. Bu p.tesi ben de sendrom filan yok siz de ki sendromu da azalmak için size renkli ve bir o kadar da güzel bir haberim var! 


Sonunda Trendsum Butik açıldı!!!

Kısaca butikten bahsedecek olursak: İlk ürünlerimiz arm party trendine uygun bilkeliklerin en renklileri, en farklıları bu butikte! Butiğe şu an satışta olan ürünlerle kısıtlı kalmayacağını, ve en yakın zamanda yeni ürünler geleceğini de bildirmek isterim.

Yeni bir site ve benim de ilk deneyimim olduğu için bazı eksiklerimiz olabilir. Ancak en kısa zamanda eksiklerimizi tamamlayıp size daha güzel hizmetler sunacağım...


Butikten alışveriş yapmak çok kolay. Şöyle ki: Seçtiğiniz ürünü sipariş vermek için "trendsum@gmail.com" adresine ürünün kodunu belirten e-posta göndermeniz yeterli. Daha sonra sizinle irtibata geçeceğim ve 1 ila 3 gün içerisinde ürününüz kargoya verilecek. Ayrıca 50 tl ve üzeri alışveriş yapan herkese Kargo Bedava :)

Yorumlarınız benim için çok önemli o nedenle düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim!!! Ve işte..... TRENDSUM BUTİK










21 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık hepsi çok güzel ve renkli. İnsanın içi açılıyor. Sitene erişemedim ilk sipariş veren olmak isterim. Sevgiler...

Naz dedi ki...

hayirli ugurlu olsun :)

Trendsum dedi ki...

Öğretmenin mutfağı: Linkleri kontrol ettim tekrar deneyebilirsiniz. Ama falşlı olduğu için cep telefonundan açamayabilir. Açılıp açılmadığını bildirseniz sevinirim. İyi günler ;)

Trendsum dedi ki...

Ee Cadı İşte: Çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Bilgisayardan açmaya çalışıyorum. Tekrar denedim fakat olmuyor.

Bizim Kız dedi ki...

gerçekten çok hoş modeller var,bir ara detaylıca inceleyeceğim :)
ama benden naçizane bir öneri,sayfa zemini açık renkte olsa daha rahat izlenebilir sanırım ;)
http://bizimkiz.blogspot.com/

Trendsum dedi ki...

TanurAyshA: Teşekkürler önerilerinizi dikkate alacağım :)

Trendsum dedi ki...

Öğretmenin Mutfağı: Sanırım her bilgisayardan açılmıyor :/ bu problemi yarına kadar halletmeye çalışacağım. Yarın tekrar denerseniz sevinirm...

Unknown dedi ki...

Olabilir. Yarın tekrar denerim. Kolay gelsin.

Trendydolap dedi ki...

hayırlı olsun çok güzel bileklikler var en müsait zamanımda satın almak için gelicemm :)

http://trendydolap.blogspot.com

Trendsum dedi ki...

Trendydolap: Çok teşekkürler, beklerim ;)

PINKY FASHION dedi ki...

El emeği olan herşeye saygı duyuyorum, çok güzel bileklikler yapmışsın.

darkolivee dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık canım

sevgiler

hayal-et dedi ki...

Yeni butik hayırlı olsun trendsum. hepsi çok güzel. İnşallah alış veriş yapmak ta kısmet olur. Yalnız ben de dükkanı açamayanlardanım. Eksik bir programmı var acaba bizde!

Trendsum dedi ki...

hayal-et: siteyi kontrol ettim şimdi bir problem gorunmuyor. ancak flaşlı olduğu için iphone ve ipadden açılmıyor malasef.

Unknown dedi ki...

Sitene ulaşabiliyorum artık çok tebrik ederim. Bol ürünlü ve bol satışlı bir site olur inşallah. Sipariş için birazdan mail atacağım. Tekrar hayırlı olsun

Trendsum dedi ki...

Öğretmen Mutfağı: Çok teşekkür ederim :) Siparişini aldım ;)

Lulu's life dedi ki...

Harikasin ! Ellerine saglik cnm.. Boyle girisimler cok hosuma gidiyor.. Yeteneklerinizi zevklerinizi yansittiginiz ve bunu heyecan ile yaptiginiz o kadar belli ki ;) bol bol satisli gecsin insallah ;)

Trendsum dedi ki...

Lulu's Life: Canım beğenmene çok sevindim, çoook teşekkürler :)

MadamB Fashion dedi ki...

Bu güzel ürünler için ellerine sağlık. :) Hayırlı olsun butikte.

madambfashion.blogspot.com
Bloguma beklerim bende

Witchy dedi ki...

Hepsi çok güzel fakat en güzelleri şu an bileğimde olanlar :)