13 Haziran 2012 Çarşamba

39. ALTIN KELEBEK ÖDÜL TÖRENİ

 Aslında niyetim pür dikkat izlediğim 39. Altın Kelebek Ödül Törenini dün sabah saatlerinde bloga yazmaktı. Tıpkı şu yazıdaki gibi.. Ama malasef internetten düzgün, kaliteli foto bulamadım, hatta bu saate kadar bekledim ancak bu işin sorumlusu hürriyet ekibi de dahil hiç bir gazetede dergide istediğim kalitede fotoğraf yoktu. Herhalde bundan sonra kendi işimizi kendimiz hallededip bizzat gidip yerinde foto çekmemiz gerekecek. Bu kadar zor mu kırmızı halı da kıyafet fotoğrafı çekmek? Hepsi cep telefonuyla çekilmiş kalite de. Aslında bu fotoğraflar da içime sinmedi işyerinde olmasaydım tekrar izleyip videodan print screen alacaktım ama o zahmete değecek bir ödül töreni olmadığını düşünüp ondan da vazgeçtim. Artık bu fotoğraflarla sunucularından, organizasyoncusunu, ünlüsünden, rejisine giydireceğim. Gazamız mübarek ola!




Sunucular yalan dünya oyuncularından seçilmişti. İlk 1,5 dakikayı çok güzel ezberlemiş çalışmış olan sunucular 1,5 dakikadan sonra felaket ötesi performans gösterdiler. Sarp Apak'ın herşeyi ben sunacağım, ön planda ben olacağım; düşüncesiyle yaptığı gafların,devirdiği çamların haddi hesabı yoktu. Şöyle ki Sertap Erener'i sahneye davet ederken "onda her yol var" demesi bunlardan sadece biriydi. İrem Sak gereksiz gergindi ama hakkını yemeyelim çoğu zaman durumu kurtaran yine İrem Sak oldu. Öner Erkan ise Sarp kadar kötü bir performans göstermesine rağmen asıl looser Sarp olduğu için çok dikkat çekmedi.

Aslında bütün suçun sunuculardan kaynaklandığını söylemek büyük haksızlık olur. Rejisinden, yönetmenine bir uyumsuzluk bir amatörlük vardı. Normalde ödül verecek kişinin sahneye çağrılması, bu sırada adayların vtr'den izletilmesi ve son olarak kazanan kişinin açıklanması ve kameraların o kişiyi çekmesi.. vs şeklinde bir akışın olması gerekirken ödül alan kişi sahneye çağrılıyor ve saniyelerce onun adım adım sahneye çıkışı seyrediliyor ve hangi dalda olduğu tam olarak açıklanmadan ödül alacak kişi sahneye davet ediliyordu. Bu sırada reji ile sunucuların iletişimsizliği ortaya çıkıyor ve sahne ortasında sunucular "vtr'miz var izleyelim" 30 saniye sessizlik "pardon vtr yokmuş sizi aşağa alalım" şeklinde son buluyordu. Evet Sanırım bir Emmy ya da bir oscar ödül töreni kıvamına ulaşmmamız için daha çok çalışmamız gerek. Sahne üstü performans böyleydi Şimdi ışık hızıyla kırmızı halı'ya geçelim.. Olaylaar olaylar...



Tam olarak ne iş yaptığını bilmediğim Ebru Şansı isimli  hatun kasık dekolteli elbisesiyle gecenin en üst dereceli kezban ödülüne layıktı. Ama sanırım amaç dikkat çekmekti ve bunu da gayet güzel başardı.



Off Esra Akkaya ne yapmışsın sen öyle? Karamürsel sepeti gibi giyindiğin yetmezmiş gibi bir de ortasına fiyonku kondurmuş. Berna Laçin'in güzelliği de bu kıyafetlerle yok olup gidiyor! Hande Kazanova yanınızda prenses gibi kalmış. Düşünün o derece vahimsiniz!!!



Yine ismini bilmediğim bir hatun! Merak ediyorum çok arıyorlar mı bu kıyafetleri? Bu kızırdereli kıyafetini Arizona'dan filan getirtti sanırım! Bu kadar zor mu bir tasarımcıya gidip şık bir kıyafet seçmek? O sepette ki meyvalar nedir, yerli malı haftasına mı geldin abla?


Safiye Soyman, oğlan evlendiren anne modeli topuzu ve elbisesiyle karşımızda. Hadi herşeyi geçtim o çanta nedir Safiye?


Ve çocuklar duymasın Demet (evet onu böyle tanıyorum) Olur da bir gün ödül törenine ya da sıradan bir davete katılırsak,  giyilmemesi gereken bir elbise görüyoruz. Sanatçı arkadaşlar şöyle bir toplansalar da neler giyilmemeli diye slayt hazırlayıp sunsak. Başka türlü anlaşılmayacak sanırım!



Önceki performanslarına göre ortalama bir performans gösteren Pınar Aylin sıfır risk alarak giydiği siyah elbiseyle oldukça sıradan olmuş.



Şimdilik bu kadar. Sabahın bu saatinde sizi daha fazla yormak istemedim. Günün devamında 2. yazıyı yayınlayacağım. Takipte kalın ;)




4 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel tespitler okurken baya eğlendim:)
300.izleyicin olmak istedim hemen:)
Sevgiler

hergunluk.com
herhaftalik.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

ohh sefan olsun hakkaten oneydı ya ızleyemedım bıle ıyy ılk okul cocukları na versen on numara ıs cıkartırlar 1 ayda:) kostumler zaten sakamıydı acaba der gıbıydı:)

hayal-et dedi ki...

doğru söylüyorsun. doğan medya bize nasıl şov yapılmamalı yı göstermek istedi sanırım. Ben birde o gökçe kızımızın kıyafetine bayıldım. Törene uygun kelebeklerde kondurmuştu üstüne.

Trendsum dedi ki...

Nazlıhan Şevik: Teşekkürler, Hoşgeldin :)

Kokoş Kelebek:evet sunucular rezaletti, baheneleri dizi yoğunlu sebebiyle çalışamamalarıymış. O zaman kabul etmesinler, Kendilerini rezil etmesinler!

Hayal-et: Gökçenin kıyafeti enterasandı evet :)