24 Ocak 2012 Salı

KARIŞIK

Meyve kasalarından ayakkabılık yapma kafasını çok kıyak buldum sevgili ilim insanı okur :) Sizcede çok hoş değil mi? Benim evim müsait değil ama bu tarz bir fikrin özellikle sayfiye evleri için çok hoş olacağını düşünüyorum, bir de öğrenci evleri için sevimli ve masrafsız bir fikir ;)



Cupcake süsleme sanatı başlı başına bir marifet sanırım. E madem biz öyle envai çeşit kremalar, süslemeler yapamıyoruz, o zaman vintage bir görünümle süsleyelim keklerimizi. Yapmanız gereken çok basit: Desenini beğendiğiniz bir tül parçasını kekin üstüne tutup pudra şekeri ile keki süslemek. Sonuç mükemmel di mi?




Bu gölge çerçeveli raflar çok hoşuma gitti bulanın aklına sağlık. Ben bir odamın duvarını sadece bunlarla süsleyebilirim :)




Benim daha önce niye aklıma gelmedi dediğim bir fikir. Çubukları sosislere geçirin ve makarnanızı pişirin. sosisli makarnanız hazır :) Makarna canavarı kociş bu fikre bayılacak ;)





Nutella dondurma olarak yediniz mi? Eminim enfestir yapımı çok basit hemen tık tık 





Pastel boyalarla neler yapılabiliyormuş neler. Aslında bu başlı başına bir post olabilirdi ama ben dayanamadım, hemen sizinle 2 fikri paylaşmaya karar verdim. Pastel boyaları sırasıyla bir panoya yapıştırıyorsunuz ve saç kurutma makinasını boyaların üzerine tutup boyaların erimesini sağlıyorsuz ve sonunda  ortaya böyle bir tablo çıkıyor. Bunun kalpli versiyonu çok güzel bir çerçeve olabilir. Takipte kalın yakında bir DIY projesi geliyor ;)


Ve bu da yine pastel boylardan yapılan kapı süsü..




Bu takı çerçevesine de ayrı bayıldım!


Bu bölümü sevdiyseniz eğer, haftada bir gün böyle fikirleri sizinle paylaşmak niyetindeyim. Bana fikirlerinizi yazın muhakkak! Sevgiler...



10 yorum:

Adsız dedi ki...

Sosisli makarna fikrini begendim :)

Selen dedi ki...

Ben çok sevdim bu fikirleri lütfen her zaman bizimle paylaş.. Selen

Trendydolap dedi ki...

kasa ve sosis fikrine bayıldım heheh :)

http://trendydolap.blogspot.com/

Stil Direktoru dedi ki...

Aynen Ikea'nın sitesinde de blog sitesinde yani 2006 yılında görmüştüm yazlık için güzel yapılır aslında ama evde istemem canım ben ya açıkta olan şeye alerjim var toz olayı .) sevgiler

Bc dedi ki...

Cok yaratici;)
http://bcfashionblog.blogspot.com/

drwilldone dedi ki...

sosisli makarnaya bayıldım ya çokmantıklı niye daha önce düşünmemisizki :) ilk fırsatta deniycem. vintage takı çerçeweside çok hoş olmuş ayrıca kasa olayıda çok mantıklı ama dediğin gbi sayfiye ewleri yada öğrenci ewleri için çok ideal.çok beğendim postunu.sık sık böle şeyleri paylaş bizimle olurmu :)

chfashiontrend dedi ki...

sevdim ben bu kasaları :)sevgiler

Trendsum dedi ki...

Renkli Hayat: Eveet ben deneyeceğin en kısa zamanda :)

Selen: O zaman her hafta böyle bir post olacak ;)

Trendydolap: Özellikle kasaların renkleri çok şeker dimi :)

Stil Direktörü: Titiz bayanlar neler de düşünüyor :)

bc: Kesinlikle!

drwilldone: Her hafta yapacağım inş.. Takipte kal ;)

chfashiontrend : Çok sevimliler :)

Adsız dedi ki...

karışık ama eğlenceli,mutlu.
teşekkürler sevgiler
http://habinos.blogspot.com/

Hesna dedi ki...

böyle bi dolaba çok ihtiyacım var :))) artık ayakkabılarım birarada dursun istiyorum ya kutu kutu ayrı yerlere koymak çok can sıkıcı :(