2 Ocak 2012 Pazartesi

CÜCÜK KADAR TATİL KİME YETER?

Merhabalar :) 1 haftalık tatil sonrası tekrar buradayım. Öncelikle evlilik yıl dönümümde bu postu yapmaktan şeref duyarım. Neden şeref duyduğumu bilmiyorum ama her durumdan şeref çıkaran insanları aşırı derece de sempatik bulduğum için olabilir. Bildiğiniz üzere insan hakları mevzusu önemli bir mevzu, bu konuyla ilgili bir şey yapacağınızı umuyorum sevgili anarşik okur. Çalışan bir insanın tatil hakkı 2 hafta. Peki bu kadar çalışmaya bu cücük kadar tatil reva mı? Ben diyorum ki gelin birlik olalım. Kampanyaya eminim bir çok kişi katılacaktır. Bu bir insanlık hakkıdır. Her insanın tatil hakkı 6 ay olmalıdır çünkü 12'nin yarısı altıdır. Birlik olursak bu işi çözüme ulaştırabiliriz. İşte bu şartlar altında geçirdiğim 1 haftalık tatilin ajitasyonunu düşünebiliyor musunuz? Yaşadığınız pazartesi sendromunu 10'la çarpın = BEN. Tatilde neler yaptığımı (ya da yapmadığımı), tatilin aslında ne kadar lümpen bir iş olduğunu, ev kadını olmaya çalışırken manik depresyon geçirdiğimi ilerleyen postlarda ayrıntılı olarak anlatacağım. Bu postta, tatilde evimde ağırladığım misafirlere kurduğum masadan bahsedeceğim. Yeni yıla mutfakta girmiş olmanın mallığını bir kenara bırakırsak sevdim ben mutfak işini. Bu masanın en önemli özelliği, evlendiğimden beri hep aynı menüyle ağırladığım 1549654646 tane misafirden sonra artık farklı şeyler yapmaya başlamış olmam. Her ne kadar benim keltoş misafirlerim bu durumu anlamasa bile, sofrada benim için büyük insanlık için kelebek etkisi kıvamında değişiklikler vardı. İşte masam... ta ta ta taaa... :)







                                  Kıymalı poğaça-Yaprak Sarma-Kısır-Browni kurabiye




      Patates Salatası-Cupcake



Beğendiğiniz, tarifini istediğiniz bir şey olursa bu postun altına yazabilirsiniz. Bu arada tatil mevzusunda ciddiyim telefonla katılmak isteyen olursa cep numaramı verebilirim. Sevgiler... (Kalp)

13 yorum:

Unknown dedi ki...

menülerini yemedim, tadına bakmadan da bişey diyemem :p amaaaaaaaaaaaa gelelim yazı şekline: bayıldım, eğlendirdi beni, okuyasım geldi.normalde daha ziyade resimlere bakarım, ilgi çekiciyse yazıya geçerim hehehe :) yıllardır okumaktan bıkmış biriyim sanırım ama sende öyle olmadı.
başlığına ayrıca bayıldım :) ben de hep cücük kadar tatil kime yeter diyorum :))
evlenince fix menü işliyor gerçekten, ben de her gelen misafire aynı menüyü sunmaktan utanır oldum. bir geleni bir daha çağıramıyorum hep aynı diyecekler diye hehe :)
beklerim bloğuma.
sevgiyle kal

Aysegul Uluc dedi ki...

tebrikler evlilik yildonumun icin :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

ZeynCo dedi ki...

genellikle dekorasyon blogları ılgımı cekmez ama senın dılın ve paylaşımların samımıyetın ılgımı cektı ve bı anda kendımı evımın hayalını kurarken buldumm tesekkurederım!=) ızlemedeyım

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

hahahha süperisn cicim yaa:))) seninle menü kardeşliği yaşamaktan bende şeref duyuyorum:))) poaçaların yumoş yumoş görünüyor eğer gerçektem yumoş sa:)) (samimi olalım please bak yapıcam rezile bağlamayayım) tarifini alabilirim şekercim:))))

Adsız dedi ki...

ben de poaçaların tarifini ve cupcake i istiyorum :)

nihan dedi ki...

bende pogaca ve cupcake tarifi istiyorum..

Adsız dedi ki...

evlilik yıldönümün mübarek olsun sum:))
ya ben sarmaları çook beğendim, ne kadar lezzetli görünüyorlar..ben hiç tutturamıyorum şu sarma işini, birinde iyi oluyorsa birinde berbat..bu yüzden senden, eğer mümkünse şöyle bardak kaşık ölçüleriyle sarmanın tarifini alabilir miyim? :))))

ayseaksu

deniz saatçioğlu dedi ki...

Harika görünüyor herşeeeey, ellerine sağlık. evlilik yıldönümün de kutlu olsun bu arada, tebrik ederim.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

evet bende börek tarifi selamlar

ceydaninguncesi dedi ki...

Hoşgeldin SUM! :)
Öncelikle evlililk yıldönümüzünü tebrik ederim. Masan her zamanki gibi çok hoş görünüyor, peçetelerin çok sevimli. Önceki postta masadaki salataların tarifini istiyorum ben öncee :)
Sevgiler...

Trendsum dedi ki...

Herkese çok teşekkürler :) İstediğiniz Tarifler en kısa zamanda blogta olacak takifte kalın;)

Ayse Aksu: Dolma tarifi bekle bizzat fotoğraflayıp post yapacağım ;)

Adsız dedi ki...

bayıldım bayıldımmm sum...süpersinnn bana öğreteceğin çok şey var :) :) sinem

Moda Tutkusu dedi ki...

Çok keyifli bir masa olmuş!Tebrikler!!!!