13 Nisan 2012 Cuma

Orta Sehpa Dekoru

Dekorasyonu genel hatlarıyla inceledik sanırım detaylandırmanın vakti geldi. Sabah aşağıdaki fotoyu görünce orta sehpaların dekoruyla ilgili bir post yapmalıyım dedim ve bu postu hazırladım sevgili home sweet home okur! :) Aslında bu post bana da yararlı oldu şimdiye kadar fazla alan kaplıyor diye evime orta sehpa almamıştım ama bu görselleri gördükten ilk işim orta sehpa aramak olacak. Benim görsellerde ki favorim, tepsiyle dekore edilen sehpalar oldu. Aşağıda görmüş olduğunu sehpaların aynısı ikea'da 19 tl gibi cuzi bir rakama satılıyor. Siz de hem ucuz hem şık sehpalar alıp böyle sanat eseri tadında dizayn edebilirsiniz ;) 






















































Not: Çok yakın zamanda uygun fiyata dekorasyon alışverişi yapabileceğiniz mağazaları ve online sitelerini yazacağım. Takipte kalın ;)

{Pinterest}

6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

orta sehpa çok sevemesemde görsellere bayıldım.
ikeanın sehpasını öğrenciyken almıştım:) pek tavsiye etmem.sunta olduğu için ufonun yanında çözülüvermişti :))

Trendydolap dedi ki...

muhteşem görseller :)

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Super bir dosya hazirlamissin, ellerine saglik, ben de cok seviyorum tepsi ici suslemeleri, ve bir guzel cicek ne kadar degistiriyor heryeri, ve de mum, guzel kapakli kitaplar bir de, bir kac sevdigin heykelimsi obje de harika olur yaninda. Bizim puf sehpalarin keyfini oglum yuzunden pek suremiyorum, istedigim gibi susleyemiyorum, onun oyuncaklari ile dolu ustleri : ) Iyi haftasonlari

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ayyy orjinal olanlara bayıldım:)

mayamiya dedi ki...

Bizim orta sehpasi alcak olanlardandi, aldigimiz zamanlar trend oydu almistik ama hic kullanamadik cunku hic rahat degildi attim catiya ,ayni bende yer daraliyor diye simdiye kadar istemiyordum. Su dakika esimi aradim ve dun reklamini gordugum sehpayi "Cabuk al gel" diyerek siparis verdim :)) Bende su fotograflarda ki gibi susleyim pusleyim.Bir mint birde sehpalar cok masraf cikartiyorsun trendsum arkadasim :)) Photolarini koyarim ig'ye, tabi iyice suslemem lazim.

Ballad of Seasons dedi ki...

bende bu sehpalardan 2 tane var :) ikedan 5€'ya almistim tanesini, fiyatini Görünce inanamamistim, çok saglamlar, oldukça da $iklar :)
xxx,
Betül