23 Şubat 2012 Perşembe

BRIT AWARDS 2012

Bir ödül töreninde daha tekrardan birlikteyiz pek sevgili şaşaaya doymuş, ununu eleyip eleğini asmış okur! Gözü pek gönlü tok bla bla.. Efendim ünlüye ödüle şaşaaya doyduğumuz şu günlerde ingilterenin haza ödül törenlerinden biri olana Brit Awards'ı yazmasaydım olmazdı dedim ve hemen harekete geçtim. Kırmızı halıda her zaman olduğu gibi ilk olarak Rihanna'dan başlamak istiyorum. Rihanna Givenchy Spring 2012 Couture elbisesiyle yine ve yeniden gecenin en şık ismiydi. Koleksiyondaki gibi kahverengi eldivenleri ve zımba sandaletleriyle elbisesini tamamlayan Rihanna sade makyajıyla kalbimizin sevgi dağarcığı köşesinde yerini aldı. Rihanna hakkında yeni bir dedikodu: Ağzını burnunu dağıtan ayı ruhlu eski sevgilisi Chris Brown twitterda Rihanna'nın d.gününü kutlamış Rihanna da yemeyip içmeyip O twitti retwetlemiş. Tekrar birlikte olduklarına dair çıkan dedikoduları kuyruklu yalan olarak nitelendiren, kuyruksuz kedi Rihanna ben diyeyim 3 vakte kadar siz deyin 5 vakte kadar O öküze döner.  Ama konumuz bu değil devam edelim..



Adele grammy'de olduğu gibi brit ödül töreninde de Burberry tercih etmiş. Yakası boncuk süslü üstü şifon siyah elbisesi ve yine aynı tarz retro saçlarıyla her ödül töreninde aynı gibi. Bir de konudan bağımsız olarak bişi söylemek istiyorum. Adele böyle şey gibi sanki eövv yani ne bilim hani hayat bunun sırtına çok binmiş de böyle ödül törenlerinde ölü taklidi yapıyormuş gibi. Ruh hastası bir yanı var sanki size de öyle gelmiyor mu? Bi de bu kadının 88'li olduğu gerçeği varki o konu tam bir auww.



Jessie J ise Falguni Shane Peacock tarafından tasarlanan ultra dekolteli bir elbise tercih etmiş. Elbisenin dekoltesi yeterince rahatsız edici, küçük besleme saçları da yeterince kötü. Açıkçası pek beğenmedim.




Florench welch Alexander McQueen elbisesiyle gecenin şıklarından idi.



Nicole Scherzinger Versace elbisesiyle feci kötü durumda. Sanırım bu tarz elbiseler küçük göğüslü kadınlara daha çok yakışıyor. Sizce? Böyle bilim adamı hassasiyetinde ve bir bilim insanı konsantrasyonuyla yorum yapıyorum ya acayip hoşuma gidiyo :) Öhöm devam edelim..


Lana Del Rey Vivienne Westewood kırmızı elbisesiyle son derece asil ve şık. Gecenin en hanfendi ağırbaşlı bağyan ödülüne layık.


                               Benim en şıkım her zaman olduğu gibi Rihanna. Sizce en şık kim ?


10 yorum:

Unknown dedi ki...

Bence, Florench welch Alexander McQueen elbisesiyle acayip tarz görünüyor. Rihanna'nın elbise ve ten renk uyumu biraz göz tırmalayıcı sanki :/ Selamlar..

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ya bir zencide sarı sacı seveceğimi hiç tahmin etmezdim.esmerede bile katlnamazken.. harika gorunuyor elbseyle de..

nihan dedi ki...

Bence Lana Del Rey

Trendsum dedi ki...

Zeynep Şule: Florench welch aslında benim de favorim ama Rihanna kalbimizdeki yeri ayrı ;)

Aysun: Ama bu kadına her renk yakışıyor :)

Nihan: Ratro tarz ;)

Adsız dedi ki...

aha bu nicole gacısı bizim artizlerden birine ne kadar benziyo.. o da bizimkisi gibi çarpılıp yamulmuş gibi sanki evlerden ırak..
kim olduğunu söylerdim de beni bulup buluşturup "ne dedin sen" diyip tokatlayabilir. neme lazım:))

ayseaksu

Mine dedi ki...

Bence oncelikle en SIK sizsiniz :) Anlatim,tarz,espri ve akicilik SIKLIGI olarak bloglarin en SIK yazari :)
Kiyafet olarak en SIK Florench ama etek kismi seffaf tamamlanmamaliydi.Elbisenin ust kismi super ama etek seffaf olunca gozum bacaklara gitti ve gozlerimi yordu.Bilmiyorum iste sevmedim..Ust islemeler kendini gosterememis ama yine de en SIk O..!
Ve Adele ahh Adele ah.... Kilolari saklayayim derken tam belden kemerli bir elbise ile vucudu ikiye ayiriyorsun ve bel kismindan alt tarafin daha sisman duruyor.Adele'nin diz alti kalem elbiseler giymesi lazim. Ama o yuzunun guzelligi herseyi kapatiyor, kilolarini bile.
Dip not: Yine cok guldum cok yasa...

Naz dedi ki...

Bir Vivienne Westwood hayrani olaraktan benim favorim Lana Del Rey ve kirmizi elbisesi... Nee Adele 88li miymis? sokundayim suan daha fazla yazamayacagim:)

http://benbircadiyim.blogspot.com

Trendsum dedi ki...

Ayşe Aksu: haha gerçekten aynı Sevda Demirel :)

Mine. Canım güzel yorumların için çok ama çok teşekkür ederim :) Tam bir motivasyon kaynağısın ;)

Ee Cadı İşte: Evet ilk duyduğumda ben de şok olmuştum 30'lu gibi gösteriyor :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Rihanna nın elbisesi harika bence.

Çok teşekkür ederim canım ayrıca, yıldönümü postuma yorumun için. Şiirleri beğenmene çok sevndim.
Sevgiler

denizsaatcioglu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Rihanna'nın stilini gerçekten çok beğeniyorum canım, derin V trendini en güzel taşıyan isimlerden birisi kendisi bence ;)