25 Kasım 2011 Cuma

HO HO HO

O kadar düşündüm ve böyle bir başlık buldum. Allama çok zekiyim! Ama sanmayın ki bu başlık havada kalacak. Ben ona bir yılbaşı postu yapar ve konuyu bağlarım. Bu benim ilk blog yazım, burada öyle cicili bicili, ağdalı, samimiyetten uzak cümleler kurmayacağım. Edebiyat, felsefe filan parçalamayacağım. Hatta hepsinin ağzını burnunu kıracağım. Kısacası burada yazılanlar ağzınızda kekremsi bir tat bırakmayacak belki ama yüzünüzde bir tebessüm bırakabilir... 

Öhö öhöm... Biraz kendimden bahsedeyim. Evliyim (Allahıma bin şükür), söyleyeceklerim bu kadar :) Zaten hiç hazmetmem öyle kendimden bahsetmekten ve kendilerinden biri olarak bahsedenlerden.

Blog yazmak uzun zamandır istediğim ancak bir türlü cesaret edemediğim bir şeydi. Nihayet bu yazı ile başlıyorum, umarım burada eğlenirsiniz. Zaten tek amaç da bu...

Bir sonraki postta görüşmek üzere!

1 yorum:

saliha sağdıç dedi ki...

ho ho ho hoşbulduk :) valla ben çok sevdim:) hatta ara ara kendim konuşuyorum sandım o kadar üslubunu kendime çok yakın buldum biraz daha cesuru aslında :)) hehehe bekliyorum bende :)